Сервіс «Бітрікс24» – найкраща та найпопулярніша CRM в Україні

Сервіс «Бітрікс24» – найкраща та найпопулярніша CRM в Україні

«Бітрікс24» – це сервіс, спеціально створений для ефективного розвитку та автоматизації бізнесу. Ним користуються і компанії, і фірми, і невеликі організації. Bitrix24– це система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). «Бітрікс24» включає різні інструменти для автоматизації процесів взаємодії з клієнтами та з персоналом. Сервіс призначений для збільшення продажів, оптимізації роботи та контролю за співробітниками, для побудови та поліпшення поточних бізнес-процесів, для збору та обробки інформації про клієнтів, управління угодами, аналітики та прогнозування.

 

Систему Bitrix24 використовують більше ніж 7 мільйонів компаній. «Бітрікс24» – це CRM №1 у нашій країні.

bitrix24-3.jpg

Основні переваги системи «Бітрікс24»

Сервіс «Бітрікс24» відкриває великий спектр можливостей. Система спрощує планування завдань і ведення клієнтської бази, дозволяє забезпечити інтеграцію з інтернет-магазином і автоматизувати бізнес-процеси.

 

Bitrix24 дає можливість керувати всіма робочими процесами та ставити завдання співробітникам з поясненнями та термінами, контролювати робочий графік співробітників. За допомогою системи «Бітрікс24» ефективно працюють з клієнтами та партнерами. Сервіс дозволяє зберігати файли та документи в одному місці.

bitrix24-1.jpg
 

Bitrix24 можна запустити на мобільних пристроях та працювати у будь-якому місці.

 

«Бітрікс24» можна використовувати безкоштовно з мінімальним набором інструментів. Усі тарифи вказані на сайті bitrix24.ua в розділі «Ціни».Начало формы

bitrix24-2.jpg

Які інструменти включає система Bitrix24?

«Бітрікс24» CRM можна налаштувати під бізнес-завдання компанії, яка розвивається у будь-якій галузі. Система легко інтегрується в інфраструктуру організації чи інтернет-магазину. Bitrix24 включає такі важливі інструменти для розвитку та автоматизації бізнесу:

 

  • «Офіс» – інструмент дає можливість організувати роботу колективу та поліпшити продуктивність праці. «Офіс» дозволяє створювати відеодзвінки, розписувати день співробітників, ставити завдання. Документи та файли можна зберігати на диску, до якого має доступ кожний учасник.

     

  • — «Завдання та проекти» – важливий інструмент для автоматизації діяльності компанії. «Бітрікс24» дає можливість контролювати реалізацію проекту та співробітників, назначати відповідальних, швидше виконувати роботу.

     

  • — CRM – інструмент для управління продажами та для організації співпраці з партнерами (покупцями, клієнтами).

     

  • — «Сайти та магазини» – інструмент для створення інтернет-ресурсів різної функціональності. Зручний конструктор дає можливість розробити проект без дизайнерів та програмістів і заощадити кошти. За допомогою інструменту легко адаптувати сайт або інтернет-магазин під бізнес-модель компанії. Новий інтернет-ресурс буде розміщений на хостингу.

     

  • — «Контакт-центр» – інструмент дозволяє організувати спілкування з клієнтами через різні канали комунікації, складати персоналізовані пропозиції, відправляти інформацію через соціальні проекти.

Теги:

Комментарии