• Фото: УНН

Від 43 тисяч до семи мільйонів: скільки витрачають на кампанію кандидати в мери Харкова

Facebook Facebook Facebook

Четверо кандидатів у мери Харкова опублікували проміжні фінансові звіти про гроші, витрачені на передвиборчу кампанію. Такий же документ оприлюднив претендент, що вже зняв свою кандидатуру. Про це повідомили на сайті міськради.

ТОП-7 найбагатших чиновників Харкова

Менше всіх з діючих кандидатів витратили представник "Партії Шарія" Володимир Плетньов і самовисуванець Денис Ярославський. Причому перший них, попри на мільйонні активи, вклав у свою кампанію лише чотири тисячі гривень. Більшість коштів він отримав за рахунок добровільних внесків інших фізичних осіб. Згідно зі звітом, Плетньов витратив 40 тисяч на агітацію в інтернеті і трохи більше трьох тисяч - на виготовлення листівок.

Колишній начальник райвідділу в Києві Денис Ярославський витратив 43 тисячі в національній валюті. Кандидат вклав власні гроші, які витрачав на виготовлення друкованої реклами та інші послуги.

120285694_2747672008893559_6749915356793803815_n.jpg

Денис Ярославський. Фото: Facebook

Скандальний ексдепутат міськради Дмитро Маринин вклався у 96 тисяч гривень. Більше половини цієї суми він витратив на виготовлення різних рекламних матеріалів, а у 41 тисячу гривень претенденту на мерське крісло обійшовся ефірний час на радіо і телеканалах.

Витрати секретаря міськради Ігоря Терехова перевищили сім мільйонів у національній валюті. При цьому кандидат не вкладав власні кошти, а фінансування здійснювалося за рахунок політичної партії (всього йому виділили 13 мільйонів). На виготовлення рекламних матеріалів, в тому числі відеозаписів, чиновник витратив 1,6 мільйона гривень. В 1,3 мільйона йому обійшлося ефірний час на телеканалах і публікації в ЗМІ, а піар в інтернеті - ще у 316 тисяч. Втім, найбільшою статтею витрат стала реклама на білбордах та сіті-лайтах - у 3,9 мільйона в національній валюті.

20210519140439-2698.jpg

Ігор Терехов. Фото: Лига.нет

Крім того, фінансову документацію оприлюднив лідер Партії пенсіонерів Микола Кукуріка, який раніше зняв свою кандидатуру. Чоловік вказав, що вніс 35 тисяч гривень власних коштів, а витратив їх на друковану агітацію і розміщення реклами на зовнішніх носіях.