Харківська міськрада витратить 2,2 млн гривень на піар в онлайн-ЗМІ: переможці тендерів

Завершилися електронні на просування інформаційних матеріалів Харківської міськради. Як повідомило “Суспільне Харків“, га ці послуги витратять 2 млн 248 тис. 582 гривні.

На просування публікацій міськради про роз’яснення прав та обов’язків мешканців у їх відносинах з органами місцевого самоврядування витратять 735 тисяч гривень, йдеться у тендері на портали електронних закупок Prozorro. Виконувати замовлення буде інформаційна агенція “Статус кво”.

Розповсюджувати та просувати матеріали про культурне життя міста буде підприємець Андрій Войніцький за 685 тисяч гривень.

Розміщувати публікації про житлово-комунальну сферу Харкова буде “Медіа група “Об’єктив” за 828 тис. 582 гривні.

Всього міськрада замовила просування 591 матеріалу — кожне ЗМІ має розповсюдити по 197 публікацій до 15 грудня 2023 року.

Закінчила Харківський національний університет імені Каразіна. У журналістиці працює із 2008 року.
Показати всі пости

Коментарі