Срібний дельфін Каннського кінофестивалю отримала українська рекламна кампанія, що чекає свого моменту

Вперше в історії престижна винагорода Cannes Corporate Media & TV Awards присуджена за промокампанію туристичних цікавинок України. Через повномасштабне вторгнення ця кампанія не відбулась і чекає свого часу до нашої Перемоги. 

Саме під цією назвою промокампанія і була подана на конкурс: Campaign waiting to happen. Нагороду отримати ДАРТ (Державна агенція розвитку туризму) та креативна агенція #Oddee agency

Каннський дельфін: нагорода для топів у сфері реклами

Приз заснували у 2010 році. Нагородою відзначають кращі роботи в галузях корпоративних фільмів і відео, онлайн-медіа, продакшену та документальних фільмів. Цю нагороду отримували команди з Британії, Сінгапуру, Швейцарії, Австралії, Бразилії, Франції та Голландії, а тепер і з України. Варто також згадати, що призерами були такі гіганти, як ВВС та HBO. 

Організатори фестивалю зробили неочікуваний крок назустріч, вони прийняли заявку на конкурс безоплатно. 

Як влаштована “Кампанія, що чекає свого часу”

Відповідно задуму, кампанія складається з банерної реклами, публікацій та яскравих роликів про основні туристичні локації України. Команда #Oddee спільно з партнерами з ДАРТ обрала шість основних локацій, сформулювала основну креативну ідею, ключові меседжі кампанії та засоби їх донести. 

“Ми створювали сценарій кожного відео, враховуючи особливості локації та інтереси цільової аудиторії. Показали бурхливе та драйвове життя Києва, поділились гіпнотичними та дещо моторошними краєвидами Чорнобиля, який буде надзвичайно цікавим для екстремалів з усіх куточків світу.  Звісно ж, презентували курорти в Карпатах з їх можливостями для спокійного та комфортного відпочинку, неповторним колоритом. Присвятили ролики іншим містам та локаціям.  Все це було об’єднано головною ідеєю: показати різноманітність та унікальність нашої країни, її красу та можливості для абсолютно різних видів відпочинку. Впевнені, що ця кампанія скоро знову стане актуальною і допоможе багатьом людям з інших країн побачити Україну”, — розповів про деталі кампанії співзасновник #Oddee agency Іван Базар.

“Дякую ініціаторам та ідейним натхненникам кампанії, ДАРТ та організаторам конкурсу”, — додала співзасновниця  #Oddee agency Аліна Базар.

Коментарі