Як автоматизувати облік закупівель на підприємстві

Керівникові компанії необхідно постійно відстежувати робочі процеси й контролювати фінансові операції. Успіх діяльності торговельного підприємства залежить від показників продажів, тому важливо знати, як добре продається той чи інший товар, щоб приймати раціональні рішення щодо закупівель.

Регулярний облік допоможе мінімізувати втрати, адже керівник буде купувати тільки ту продукцію, яка справді користується попитом. Аналізуючи дані, простіше приймати рішення щодо співробітництва з постачальниками. Для успішної діяльності варто працювати тільки з тими, хто продає якісний і популярний товар.

Облік закупівель як важлива складова діяльності підприємства

Отримувати актуальну інформацію про рух товарів у магазині важливо, щоб приймати рішення щодо подальших витрат. Система обліку закупівель онлайн допоможе оптимізувати цей процес і максимально спростити його, зменшивши навантаження на працівників. Спеціальне програмне забезпечення відображає завжди точні й правдиві дані, вони оновлюються в режимі реального часу.

Автоматизований облік дозволить спростити роботу з контрагентами, планувати зустрічі з ними, виставляти рахунки на оплату, контролювати заборгованість. Дані, доступні в онлайн-програмі, зручно використовувати під час формування замовлення. Враховувати складські залишки та попит користувачів важливо, щоб уникнути списань і завжди пропонувати актуальні позиції.

Система обліку закупівель також формує звіти, за якими керівник аналізує оплати й бачить наявну заборгованість перед постачальниками. Для кожного товару доступна деталізація, щоб можна було докладно бачити інформацію про замовлення. Бухгалтерія онлайн дає можливість вести розрахунки з постачальниками чи реєструвати повернення, якщо в цьому виникне потреба.

Можливості хмарного сервісу

Сучасні керівники прагнуть прискорити та спростити більшість робочих процесів, щоб зняти зайве навантаження з персоналу та уникнути помилок. Цього реально досягти за допомогою USAP.ONLINE – програми, створеної на основі хмарних технологій. Вона має безліч бухгалтерських функцій та можливостей для обліку, контролю, відстеження операцій без зайвих паперів та витрат часу.

Сервіс дає доступ до безлічі корисних опцій:

  • відстеження заборгованості. Якщо завжди мати актуальну інформацію, вийде уникнути великих втрат і касових розривів у майбутньому. Реально не накопичувати борги, якщо бачити їхню наявність у реальному часі;
  • продажі товарів. Оформити покупку можна як за готівку, так і з банківської картки або в кредит. Програма підходить і для інтернет-магазинів, які працюють дистанційно, адже фіксує також онлайн-транзакції;
  • вести облік наявних коштів. Знати, яка сума знаходиться на балансі підприємства, важливо, щоб правильно планувати закупівлі, розподіляти суми на інші витрати – зарплату, оренду, комунальні послуги тощо;
  • перераховувати кошти працівникам зручним способом. За допомогою програми можна не тільки платити зарплату, а й премії, гроші на відрядження тощо;
  • вести облік товарів, які знаходяться на складі. Можна додавати скільки завгодно приміщень для зберігання, об’єднувати їх у групи та завжди бачити, скільки одиниць того чи іншого продукту є на цей час.

Облік закупівель на підприємстві має бути регулярним і точним, це можливість підтримувати стабільні відносини з постачальниками й замовляти товари, які користуються попитом. Раціональне планування бюджету – запорука успішного ведення бізнесу за рахунок збільшення прибутку й зменшення витрат.

Теги:

Комментарии