Оффер – це пропозиція для потенційних клієнтів або партнерів. Він дає змогу зачепити, зацікавити ЦА та продемонструвати УТП фірми – як у маркетингу, так і в галузі рекрутингу.
Більше Партнерських мереж з топовими офферами шукай за посиланням https://affcommunity.org/.
Офери в рекламі
Оффер у рекламі – це пропозиція купити товар або замовити послугу. Він включає опис вигоди, характеристик продукту, будь-який бонус, знижку і CTA. Організація застосовує оффер для демонстрації плюсів свого продукту і відмінностей від конкурентів. Мета оффера – спонукати клієнта залишити заявку. Він потрібен для:
- залучення потенційних клієнтів, замовників;
- покупців, бізнес-партнерів;
- збільшення конверсії;
- підвищення продажів;
- утримання замовників;
- створення рівня терміновості;
- збору контактних даних потенційних клієнтів.
Сьогодні оффери є універсальним рекламним і маркетинговим інструментом, що підходить для всіх сфер бізнесу.
Офери в емейл-маркетингу
В email-маркетингу важливо створювати цікаві та інформативні пропозиції для одержувачів. Якщо текст не міститиме корисної інформації або не буде оформлений належним чином, одержувач, швидше за все, не відкриє його.
Сьогодні email-маркетинг вимагає постійного прокачування, тому що конверсію цього каналу дуже важко утримувати і ростити – з урахуванням активного розвитку соцмереж і месенджерів.
Офер на роботу
Офер про роботу, job offer – це пропозиція, яка містить основні умови майбутнього трудового договору: посаду, графік роботи, випробувальний термін, розмір зарплати та інші деталі. Однак, він не має юридичної сили і не накладає зобов’язань на роботодавця та кандидата. Після підписання документа роботодавець може його відкликати, а кандидат – відмовитися від роботи без будь-яких фінансових, правових наслідків.
Після короткої співбесіди роботодавець зазвичай надсилає пропозицію про роботу електронною поштою.
Форма пропозиції залежить від внутрішніх правил компанії: у деяких організаціях контракт укладається одразу після усного обговорення умов, в інших – пропозицію оформлюють у вигляді офіційного документа або відео.
Комментарии