Суд відмовив Грецькій-Миргородській у поновленні на посаді в Харківській міськраді

Харківський окружний адмінсуд відмовив у задоволенні позову Вікторії Грецької-Миргородської щодо поновлення на посаді в управлінні інноваційного розвитку та іміджевих проєктів Харківської міськради.

Про це повідомляє ХАЦ з посиланням на рішення суду від 26 жовтня.

У липні 2023 року Харківська міськрада провела позапланову внутрішню перевірку в управлінні інноваційного розвитку та іміджевих проєктів, за результатами якої управління було ліквідовано, а Грецьку-Миргородську звільнили.

За результатами перевірки було встановлено, що управління приховувало реальні складові наданих послуг та їхню вартість, не проводило звіти щодо деталізації, обсягу наданих послуг та підтвердження учасників заходів, витрачало кошти на нереалізовані та невпроваджені програмні продукти, а також укладало прямі договори без застосування конкурентних процедур.

У вересні 2023 року Грецька-Миргородська та Віталій Зайцев, з яким управління укладало договори на розробку програмного забезпечення для БПЛА, отримали підозри щодо заволодіння бюджетними коштами на суму 3 млн грн.

СБУ встановила, що Зайцев використав частину грошей на придбання у вітчизняних програмістів для себе особисто аналогічного програмного забезпечення, а частину перевів у готівку та розділив між собою та Грецькою-Миргородською.

Як відбувався освітній процес на Харківщині під час окупації, — ХАЦ

Грецька-Миргородська просила суд визнати протиправним та скасувати розпорядження Харківського міського голови про проведення службового розслідування та відсторонення від здійснення повноважень на посаді, а також зобов’язати Харківську міську раду допустити її до роботи на посаді заступника директора департаменту, начальника управління інноваційного розвитку та іміджевих проєктів.

Суд відмовив у задоволенні позову, оскільки Грецька-Миргородська не надала жодних доказів того, що службове розслідування було проведено протиправно.

Службове розслідування завершилось із такими результатами:

  • приховування реальних складових наданих послуг та їхньої вартості з огляду на укладені договори та підписані акти наданих послуг;
  • звіти щодо деталізації, обсягу наданих послуг та підтвердження учасників заходів відсутні, що ставить під сумнів їх проведення та оплату коштів саме за проведені заходи;
  • відсутні дані щодо діяльності управління в частині залучення інвестицій в економіку міста;
  • безпідставно витрачені кошти у розмірі 295 290 грн на придбання сувенірної продукції для організації заходу за участю учасників школи соціального проєктування та грантрайтингу “Ореn grant school”, що не відбувся;
  • аналіз закупівель управління за 2022 рік та 1 півріччя 2023 року свідчить, що закупівлі здійснювались без використання електронної системи закупівель;
  • безпідставне та надмірне витрачання коштів територіальної громади Харкова шляхом укладання прямих договорів без застосування конкурентних процедур, без попереднього аналізу ринка (надсилання комерційних пропозицій, аналізу закупівель в Рrozorro, проведення ринкових консультацій);
  • аналіз доцільності та обґрунтування очікуваної вартості закупівель управління взагалі не проводило;
  • порушуючи принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, управління укладало договори з певним колом постачальників без належного підтвердження вибору;
  • з укладених договорів та підписаних актів наданих послуг незрозуміло, за що саме управління здійснювало оплату коштом бюджету територіальної громади, оскільки вищезазначені документи, крім загальної суми договору, взагалі не містять ні складу послуг, ні видів/переліку робіт (з вартісною складовою), ні технічних, якісних та кількісних характеристик таких послуг;
  • безпідставно витрачені кошти бюджету на проведення заходів, придбання сувенірних продуктів, розроблення нереалізованих та невпроваджених програмних продуктів в період дії воєнного стану та не обґрунтовано нагальну потребу в закупівлі у районі ведення бойових дій.

Комментарии