Харківська міськрада витратить 12 мільйонів на піар в онлайн-ЗМІ, на телебаченні та радіо

Харківська міська рада оголосила тендер на 7 млн грн щодо послуги з розміщення в телевізійному ефірі новин та програм різних жанрів. Аукціон оголосили в системі публічних закупівель “ProZorro”, повідомили в “Харківському антикорупційному центрі”.

Електронні торги мають відбутися 28 лютого. Міськрада планує придбати 450 годин телевізійного ефіру “для забезпечення всебічного інформування громадян міста про найбільш важливі соціальні, суспільні та політичні події”.  

Також був укладений договір на 2,62 млн грн на розміщення та просування інформаційних матеріалів з офіційного сайту міськради на радіостанціях. 

“Сталася помилка”: Харківська ОВА скасувала тендер на піар вартістю 2 млн грн

Крім цього, ще 2,47 млн грн витратять з бюджету на розміщення та просування інформаційних матеріалів мерії в онлайн-медіа. Матеріали будуть стосуватися таких тем: відновлення міста (150 текстів за 650 000 грн, планується підписати договір з ТОВ “Інформаційне агентство Status Quo”, вартість розміщення одного матеріалу коштуватиме 4 333 грн), соціальний захист населення територіальної громади (100 матеріалів), створення безпечних умов життєдіяльності населення (100 матеріалів), проведення важливих інфраструктурних проєктів у місті (100 матеріалів), діяльність з питань взаємодії зі ЗСУ та з питань підвищення іміджу Харкова на міжнародному рівні (100 матеріалів). Загальна кількість матеріалів – 550. Середня вартість розміщення одного матеріалу незалежно від теми – 4 498 гривень.

Закінчила Харківський національний університет імені Каразіна. У журналістиці працює із 2008 року.
Показать все посты

Комментарии