“Колосальні та безглузді витрати”, – Валерій Гук про будівництво дороги через “Барабашово”

“Якщо і будувати дорогу, яка повинна буде з’єднати Салтівку та центр, то це потрібно робити через Гідропарк, який міськрада планує реконструювати найближчим часом. Тим більше, що вулиця Барабашово є в Генплані. А будівництво дороги через торговий центр “Барабашово” – це колосальні і, головне, безглузді витрати. Це лише посилить і без того складну транспортну ситуацію в місті”, – з такою заявою 14 червня на одному з харківських телеканалів виступив доктор технічних наук, профеессор-урбаніст Валерій Гук.

Учений, за плечима якого не тільки світове визнання, а й десятки років роботи над вирішенням найскладніших транспортних інфраструктурних об’єктів стверджує: “Будівництво нової дороги не позбавить місто від кілометрових заторів, а зробить їх дво-трикілометровими. Вона впирається у великий проблемний вузол метро “Київська”. Там вузька вулиця Весніна. Навіть якщо знімуть трамвай, а це нонсенс прибрати трамвай звідти. Замість того, щоб розвивати трамвайний рух і зібрати туди перевезення пасажирів … Я впевнений, що якщо цю дорогу повернути до річки, то туди б йшла частина потоку, яка йде по Академіка Павлова”.

Також професор заявив, що після розробки та затвердження чинного Генпалана Харкова не були зроблені два обов’язкових проєкти: детальне планування центру та Комплексна схема розвитку всіх видів транспорту. Без цих документів, упевнений учений, будівництво будь-якої нової дороги – це необґрунтовані капіталовкладення. Оскільки саме Комплексна схема розвитку всіх видів транспорту повинна показувати доцільність таких проєктів.

У Харкові будівництво дороги через ринок “Барабашово” подорожчало на 57 мільйонів

Нагадаємо, харківські ЗМІ неодноразово публікували заяви громадських організацій і про інші численні порушення при проєктуванні скандальної дороги, серед них: відсутність дозволів від екологічної інспекції на будівництво дороги, ігнорування необхідності проведення громадських слухань, відсутність належної документації.

Попри думку вчених, заяви громадськості та публікації ЗМІ про серйозні порушення в проєктуванні та плануванні дороги, депутати міськради продовжують виділяти мільйони на посилення і без того жахливого трафіку. Замість виділення грошей на ремонт труб водопостачання, на поліпшення роботи лівневок, світлофорів, Харківська міськрада вже розподілила практично 100 мільйонів гривень між наближеними підрядниками.

Також в ЗМІ з’явилися публікації про навмисне провоковані комунальниками та міською владою транспортні колапси в районі торгового центру “Барабашово”. Активісти запевняють, що не перший місяць в районі вулиці Академіка Павлова та на перехресті проспектів Ювілейного й Лева Ландау штучно створюють затори. Світлофори відключаються в годину-пік, а вмикають їх ближче до 18:00, коли завантаження на дорогах спадає. Відключення світлофорів пояснюють ремонтними роботами в “Харківобленерго”, які по всій видимості, закінчаться до моменту закінчення будівництва дороги. На користь версії про штучне провокування заторів говорить те, що місцева влада не намагається розібратися з заторами в цьому районі: відключення проводяться в найбільш невідповідний час, а регулювання перехресть (нехай навіть за допомогою співробітників Нацполіції) ніяк не провадиться. Патрульна поліція не реагує на транспортний колапс і радить водіям з потреби телефонувати на номер “102”.

Коментарі