У Харкові з’явилася реклама про “недоступні місця”

Проєкт “Доступно.UA” покликаний розвінчувати міфи про людей з інвалідністю та просувати інклюзію. Цього разу учасники запустили рекламу, яка покликана привернути увагу до недоступності туристичних об’єктів для маломобільних груп населення.

Доступність у Харкові: чому людина з інвалідністю має сидіти вдома?

Недоступну рекламу тимчасово розмістили на трьох локаціях: біля Харківського національного університету імені Каразіна, Замкової гори у Львові та у Парку Слави у Києві.

“Половина жителів українських міст належить до маломобільних груп населення. Це люди з інвалідністю, батьки з дитячими візками, люди похилого віку, вагітні та люди з тимчасовими травмами. Однак, на наш досвід, лише 4% міської інфраструктури в країні зручна і комфортна. Втім, “Історії страждань та драми про людей з інвалідністю не наш підхід. Ми беремо креативом. Тому і об’єднали зусилля з агентством Gres Todorchuk, який вміє привертати увагу до соціальних проблем через творчі рішення”, – розповів засновник “Доступно.UA” Дмитро Щебетюк.

harkiv_karazina_10.jpg

Фото: Доступно.UA

На кожному носії є QR-код, за допомогою якого можна підтримати інклюзивну ініціативу. Усім небайдужим харків’янам пропонують стати волонтерами проекту чи зробити благодійний внесок.

Навчався у Донецькому національному університеті імені Стуса. У журналістиці працює з 2013 року. Спеціалізується на політичних, кримінальних та спортивних темах.
Показати всі пости

Коментарі