“Відправили продукти на перевірку”: в “Якіторії” прокоментували отруєння відвідувачів

Харківський ресторан “Якіторія” запропонував компенсувати медичні витрати всім відвідувачам, які потрапили до лікарні з отруєнням. Сам заклад поки закрили та продезінфікували. Про це Newsroom повідомили в пресслужбі мережі японської кухні.

Масове отруєння в Харкові: у лікарнях вже 54 людини

Зараз в ресторані розбираються, що могло спровокувати масове отруєння. Вже перевірили документи від постачальників курки та яєць, вони повністю відповідають заявленим вимогам.

“З приводу продуктів, зараз чекаємо аналізи з лікарні, а потім з лабораторій. Всі продукти ресторану відразу ж після дзвінків потерпілих були відправлені на перевірку”, – розповіли в “Якіторія”.

У компанії стверджують, що підтримують зв’язок з медиками та з усіма постраждалими, а також готові компенсувати витрати на лікування потерпілих. Мережа японської кухні також проводить внутрішнє розслідування та обіцяє зробити все можливе, щоб не допустити подібної НС надалі.

Раніше з діагнозом ентероколіт в лікарні міста доставили 38 дорослих і 16 дітей. Медики оцінюють їх стан як середньої тяжкості.

У школі, де отруїлися шестеро учнів, знайшли кишкову паличку

Нагадаємо, раніше в Харківській області після сімейного свята п’ятеро дорослих опинилися на лікарняному ліжку. З 12 по 14 лютого в Обласну клінічну інфекційну лікарню було доставлено членів однієї сім’ї зі скаргами на слабкість, біль в животі та температуру. В ході епідеміологічного розслідування було встановлено, що пацієнти пов’язують свій стан з вживанням домашніх страв. Встановлено попередній діагноз – гострий гастроентерит середньої тяжкості.

Навчався у Донецькому національному університеті імені Стуса. У журналістиці працює з 2013 року. Спеціалізується на політичних, кримінальних та спортивних темах.
Показати всі пости

Коментарі