Кіберполіція викрила шахрайські call-центри у трьох регіонах України

За сприяння Кіберполіції України була розкрита діяльність шахрайських call-центрів, які діяли в Миколаєві, Одесі, Дніпрі та Кривому Розі. Організатори цієї схеми створювали та координували діяльність call-центрів, де працівники використовували маніпулятивні методи для отримання конфіденційної інформації з громадян або залучення їх до фіктивних інвестиційних проєктів.

Після проведення 8 обшуків виявлено, що у цих call-центрах працювало понад 400 осіб. Оператори володіли навичками соціальної інженерії та маніпулювання, використовуючи попередньо розроблені сценарії, що спрямовані на створення довіри, іноді виступаючи навіть в ролі представників банків чи служби безпеки. Шахраї переконували громадян інвестувати у миттєві проєкти або псевдоброкерські схеми, в результаті чого набували доступ до реквізитів карток і кодів з SMS для незаконного збору коштів.

Кіберполіція розкрила шахрайську групу, яка обманювала людей під виглядом інвестицій у казино (Відео)

Наразі поліція встановлює загальну суму збитків, завданих жертвам цієї схеми. Обшуки в місцях діяльності call-центрів призвели до вилучення понад 350 комп’ютерів, а також мобільних телефонів, жорстких дисків, SIM-карток та документів.

На цей час правоохоронці вже виявили одного з організаторів цієї операції, який управляв call-центром у Миколаєві. Триває розслідування для встановлення інших організаторів цієї аферистської схеми.

За фактами злочину було відкрито чотири кримінальні провадження згідно зі статтею 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Відповідно до цієї статті може бути призначено покарання у вигляді до восьми років позбавлення волі.

Коментарі