З початку повномасштабної війни Харківська ОВА витратила більше 8 мільйонів на піар та маркетинг

Після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну, протягом 2022 – 2023 років, Харківська ОДА (ОВА) витратила 8,23 млн. грн на висвітлення своєї діяльності в ЗМІ, виготовлення та друк різноманітних фотоальбомів, відеоматеріалів, фото, а також на послуги з графічного дизайну. З них – більше 5 млн. грн. – на висвітлення своєї діяльності в засобах масової інформації. Про це повідомили в “Харківському антикорупційному центрі”, посилаючись на дані з системи публічних закупівель “ProZorro”.

Переважну більшість коштів сплатили на рахунки ТОВ “Маркетинг ЮА” з Києва.

Харківська міськрада витратить 2,2 млн гривень на піар в онлайн-ЗМІ: переможці тендерів

Нещодавно на поталі з’явилась минулорічна закупівля на 4 млн. грн., в якій було укладено договір від 19 травня 2022 року між Харківською ОДА та ТОВ “Маркетинг ЮА” щодо маркетингових послуг на 2022 рік. Саме стільки в 2022 році і перерахувала ХОВА цій фірмі за висвітлення своєї діяльності в ЗМІ. Ще 100 тис .грн. на рахунки цієї фірми ХОВА в 2022 році перевела за послуги з виготовлення інформаційної поліграфічної продукції.

У 2023 році вже 780,75 тис. грн. ХОВА перевела на рахунки цієї фірми за висвітлення та розповсюдження інформації про свою діяльність в електронних та інших ЗМІ.

Крім цього, в грудні 2022 року Харківська ОДА (ОВА) заплатила 400 тис. грн. на рахунки ТОВ Діджитал Системс” з Києва щодо виготовлення та розміщення фотоальбому “Хроніки звільненої Харківщини”. Ще 350 тис. грн. цій фірмі перерахували за створення та друк фотоальбому “Хроніки руйнувань Харківщини”; 200 тис. грн. за інформаційний бюлетень “Харківщина – це Україна”; 850 тис. грн. за послуги з графічного дизайну та розповсюдження інформації про діяльність ХОВА в ЗМІ. Всього – 1,8 млн. грн.

І нарешті, 1,55 млн. грн. від Харківської ОВА в 2022-2023 роках, після повномасштабного вторгнення росії в Україні, отримало ТОВ “Регіональні новини” (“REGIONEWS”) щодо створення відеоматеріалів, друку фотоінформації, проведення соцопитування, аналіз громадської думки та послуги з графічного дизайну (на соцопитування було витрачено 300 тис. грн.). Власником цієї ТОВ є Тетяна Панченко з реєстрацією в АР Крим, а директором – Ольга Шаповалова.

Теги:

Закінчила Харківський національний університет імені Каразіна. У журналістиці працює із 2008 року.
Показати всі пости

Коментарі