Втратили тонну горіхів: українець поскаржився на “Нову Пошту”

Курйозний випадок стався на “Новій пошті” – клієнт звинуватив компанію в тому, що вона втратила належну йому тонну (!) горіхів. Посилку, яка оцінювалася в 180 тисяч гривень, швидше за все, хтось незаконно забрав замість нього, свідчить коментар на сторінці НП у Facebook.

Машина з посилками збила дитину: у компанії запропонували купити самокат

Так, клієнт поскаржився, що співробітники “Нової пошти” не перевірили документи у людини, яка забирала посилку. В результаті тонною горіхів заволодів хтось інший.

“У мене за участю ваших працівників вкрали посилку на суму 180 000 грн… Я приїхав у відділення і зрозумів, що посилку вкрали (а це була тонна волоського горіха)”, – написав він.

Кур’єр “Нової Пошти” вкрав з посилок телефон і золотий браслет

Клієнт зажадав від компанії виплатити йому компенсацію за загублену посилку. Також він заявив, що компанія не передала йому відеозапису з камер спостереження у відділенні, де викрали посилку – вона повинна була передати їх за офіційним запитом на юридичну адресу, проте вже п’ять днів нічого не збирається передавати.

“Ваші працівники не надали жодної інформації, яка б допомогла встановити злочинця та повернути посилку. Досі немає відео, немає ніякої реакції на дії працівника, який віддав посилку, не перевіривши документи”, – зазначив чоловік.

Нагадаємо, раніше комісія Держпродспоживслужби завершила перевірку за фактом багатомільйонного штрафу, накладеного на”Нову Пошту”. За підсумками перевірки накладений штраф у 325 млн грн вирішили скасувати.

Коментарі