Команда Терехова планує витратити 1,5 мільйона гривень на анкети та піар для “Карти харків’янина”

Про це повідомили в Харківському антикорупційному центрі з посиланням на портал електронних закупівель ProZorro.

Комунальне підприємство “Міський інформаційний центр” оголосило тендер на друк анкет-заявок, ліфлетів і проведення піар-кампанії для “Карти харків’янина”. Загальна вартість договорів становить 1,5 мільйона гривень.

Секретар міськради в Харкові щомісяця отримував по 11 середніх зарплат по регіону

За даними громадських, 720 тисяч хочуть витратити на друк 600 тисяч анкет-заявок і 200 тисяч ліфлетів. Ще 795 тисяч гривень підуть на створення та випуск афіш, наклейок, банерів, постерів і їх розміщення в наземному та підземному міському транспорті. Крім цього підрядник повинен буде виготовити брендовані косинки, блокноти, маскети, пакети.

Харківська ОДА з порушеннями провела тендер на 100 мільйонів гривень – ХАЦ

Нагадаємо, КП “Харківпас” уклало договір з фірмою “Фінансова компанія “Платіжний центр” на 42,5 мільйона гривень на випуск 665 900 “карт харків’янина”. “Фінансова компанія “Платіжний центр” є розробником-інвестором E-ticket. Раніше фірма належала ТОВ “КУА “Фінекс-Кепітал”. Остання виплачувала десятки мільйонів гривень дивідендів вже покійному мера міста Геннадія Кернеса та чинному секретарю міськради – Ігорю Терехову.  

Працював кореспондентом та керував прес-центром у всеукраїнському виданні "КП в Україні"; був редактором регіонального сайту "Слобідський край"; редактором сайту KHARKIV Today; комунікаційним менеджером та журналістом у проектах USAID і Pact. Зараз — кореспондент та автор статей у Newsroom.
Показати всі пости

Коментарі